Zapletené kolo CAMPAGNOLO ZONDA C17 DB Disc
Zapapletená kola ZONDA C17 DB 6B vč. RÚ táhel - plášťová, bez obalů
Jedná se o prostřední model duralových zapletených kol od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu ZONDA C17, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.
Popis produktu
Jedná se o prostřední model duralových zapletených kol od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu ZONDA C17, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.
Nová zapletená kola ZONDA C17 DB patří do kategorie lehkých, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku a novou šířkou ráfku, zajišťující perfektní aerodinamické vlastnosti i při použití pláště o šíři 25 nebo 28 mm. I model C17 DB je vybaven technologií ráfku a výpletu MEGA G3 jako u modelu Shamal. Díky kombinaci faktorů nízké váhy, středního profilu mají tato kola vynikající setrvačné vlastnosti.
Kola jsou připravena pro uchycení brzdových kotoučů se 6-ti děrami.
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznete soupis těch, které jsou použity u modelu ZONDA C17 DB.
- MILING - odfrézování části plochy ráfků snižuje jejich obvodovou hmotnost a umožňuje dosažení extrémně vysokých hodnot zrychlení
- RDM - RIM DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
- ULTRA-FIT - umožňuje jednoduchou, rychlou a bezpečnou montáž plášťe
- MOMAG - odstraňuje nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jedinám otvorem pro ventilek)
- DIFFERENTIATED RIM HEIGHT - rozdílná výška ráfku předního a zadního kola (26 mm / 30 mm)umožňuje přednímu kolu rychle reagovat a zadnímu co nejefektivněji využít jezdcou energii
- SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zajišťuje drát v optimální aerodinamické poloze
- MEGA G3 SPOKE PATTERN - zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
- SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů. PŘEDNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 14 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje je umístěno 7 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované. ZADNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 7 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje (U KAZETY) je umístěno 14 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované.
- NIPPLES - černé niple jsou opatřeny self-lock systémem, který zajišťuje, aby nedocházelo k jejich samovolnému povolování
- ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
- OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
- CUP AND CONES BEARINGS - kuličková věnečková ložiska ve spojení s konusy nabízejí jednoduchou údržbu, ještě jednodušší seřízení a dlouhou životnost
- MICRO SETTING TECH - nový typ seřizovaní vůle středové osy/ložisek poskytuje nejpreciznější a nejjemnější možnost seřízení chodu středové osy kol
Kola jsou vhodná především pro amatérské závodníky, či náročné hobby jezdce.
Balení obsahuje:
- přední rychloupínací táhlo
- zadní rychloupínací tahlo
Hmotnost předního kola 786 g Hmotnost zadního kola 889 g Hmotnost páru kol 1675 g Materiál ráfku dural Výška předního ráfku 24 - 27 mm Výška zadního ráfku 27 - 30 mm Šířka ráfku 22 mm (vnější rozměr), 17 mm (vnitřní rozměr) Počet drátů předního kola 21 Počet drátů zadního kola 21/MG3 Materiál drátů nerezová ocel Typ drátů aero, dvojitě zeslabované Materiál náboje dural Typ ložiska věnečkové Materiál ložiska ocelové Typ ořechu Shimano Kompatibilita pro kazety 9s, 10s, 11s, 12s Typ plášťová, kotoučové brzdy 6B, zad. osa 135mm, rychloupínací táhla